men......
vad jag längtar till semestern. 🌞
Har blivit mer och mer hemmakär och tycker om att sitta hemma och njuta av lugnet och vår fina altan!☕️😎
Längtar efter att få ta fiskespöt under armen och gå och fiska! Det är så rogivande även om det inte nappar. 🎣
Längtar efter mina barnbarn och får snart träffa dom, älskade Elsa och Emil!❤️
Längtar efter att bara få vara, utan några krav på måsten, att bara få ta dagen som den kommer. Det kanske blir att bara sitta och hämta energi eller kanske storstädning, jag vet inte, får ta det som känns bra.
Några planer på semestern har jag.
Passa Buster när hans matte och husse är på Cypern.
Åka till Eskilstuna och ha några underbara dagar med kusin Ove och han alltid fantastiska fru Margaretha tillsammans med Bengt och mina systrar, kanske fler.
Den första augusti åker Bengt och jag till Riga och firar 40 år tillsammans.
Sen hoppas jag bara på att få vara frisk och fylla på energidepåerna.
Kram och tack för mig!