lördag 10 januari 2015

Ett av flera mål

Nu har jag kommit igång, första dagen på träning. Jag säger bara, Tack, älskade lillsyss, för att du peppar att komma igång och tjatar på mig! 
Nu gäller det bara att fortsätta även om inte lillsyss kan samma dag som mig. Det blir en utmaning att ta tag i!
Jag vet att jag kommer att må bättre om jag fortsätter.
När vi satt på gymmet efter träningen så sa jag:
- Undrar när det börgar snöa?
Nu har det snöat i ca 1 timme och jag tycker faktiskt att det är härligt.
Det blir så mycket roligare på jobbet eftersom det kommer att finnas mer att göra ute.
Min plan efter träningen var att städa i skafferiet men det får vänta ett tag till.
Nu önskar jag Er alla en underbar helg!
Kram

lördag 3 januari 2015

Nytt år med nya möjligheter

Tänk vad slö man kan bli av att vara ledig så här länge, men snart kickar vardagen igång igen.
Jag slängde ut julen tidigt i år, redan igår. Jag har inte haft den där känslan som jag vill ha och det har varit lite berg och dalbana i känslorna.
På juldagen kom min älskade familj från Arboga hit och vi hade flera underbara dagar tillsammans. Det gör riktigt ont i hjärtat när dom far hem, saknar lilla barnbarnet så mycket. Hon är världens finaste tjej (enligt mig)!
Jag har inte gett något nyårslöfte utan jag har istället gjort en .........
.....att göra - lista !
Önskar Er alla en god fortsättning på det nya året!
Kram