Nu gäller det bara att fortsätta även om inte lillsyss kan samma dag som mig. Det blir en utmaning att ta tag i!
Jag vet att jag kommer att må bättre om jag fortsätter.
När vi satt på gymmet efter träningen så sa jag:
- Undrar när det börgar snöa?
Nu har det snöat i ca 1 timme och jag tycker faktiskt att det är härligt.
Det blir så mycket roligare på jobbet eftersom det kommer att finnas mer att göra ute.
Min plan efter träningen var att städa i skafferiet men det får vänta ett tag till.
Nu önskar jag Er alla en underbar helg!
Kram