lördag 4 januari 2014

Definitivt slut

Nu är gröna julen slut, slut, slut,
allt som hör till julen har åkt ut, ut, ut!
Men till nästa år igen,
tar jag fram granen igen.
Och en flätad jule-get.
Men då vill jag ha det vitt, vitt, vitt,
och då får jag egot mitt, mitt, mitt
så som jag vill ha det!

Det här tror jag är den enda julen som jag inte har haft någon direkt julkänsla. Det beror nog mest på att jag saknat ljuset dom vi brukar få av snön, därför städar jag ut julen ovanligt tidigt i år. Men jag får väl njuta av att jag har varit ledig hela tre veckor och det gör jag.  Det svåraste blir nog att gå upp på morgonen efter all ledighet.

Det jag ser fram emot nu är Bengts och min resa till Dominikanska republiken som vi gör i slutet av januari.
Längtar,  längtar,  längtar!

Nu tillbaka till verkligheten och hockeymatchen mot Ryssland.
Kämpa på!
Kram och god fortsättning på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar