Tänk vad tiden går fort, nu har jag hunnit jobba 2 veckor efter den underbara semestern. Kan villigt erkänna att jag längtar tillbaka, gillar inte det här vädret.
Men nu är det bara att se fram emot sommaren eller rättare sagt, våren.
Har skaffat mig ett träningskort så att jag kan få bättre styrka i rygg och mage, hoppas jag. Det ligger ju på mig att få rutin att gå dit. Det bästa är att jag har bra träningskompisar, lillsyss och Emelie. Sen ser jag det som ett bonus att det är flera på jobbet dom tränar där. Nu blir det ingen träning förrän på söndag, måste ju ha koll på OS i helgen.
Fick en härlig film av min dotter på Elsa när hon tittar på OS, jag har skrattat oavbrutet när jag ser Elsas inlevelse (det är inte svårt att se vem hon är lik). Ohhhhhhh, vad jag längtar efter henne♥♥♥♥!
Jag vill också gratulera min underbara lillasyster, Guggie, till hennes tillsvidareanställning, GRATTIS!
Nej, nu får det vara nog för idag!
Ha en underbar helg, alla där ute!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar