lördag 3 januari 2015

Nytt år med nya möjligheter

Tänk vad slö man kan bli av att vara ledig så här länge, men snart kickar vardagen igång igen.
Jag slängde ut julen tidigt i år, redan igår. Jag har inte haft den där känslan som jag vill ha och det har varit lite berg och dalbana i känslorna.
På juldagen kom min älskade familj från Arboga hit och vi hade flera underbara dagar tillsammans. Det gör riktigt ont i hjärtat när dom far hem, saknar lilla barnbarnet så mycket. Hon är världens finaste tjej (enligt mig)!
Jag har inte gett något nyårslöfte utan jag har istället gjort en .........
.....att göra - lista !
Önskar Er alla en god fortsättning på det nya året!
Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas detta år blir bättre och bättre. God lycka med din "att-göra-lista", och säg till om du vill eller behöver hjälp med något. Puss och kram Lillsyss

    SvaraRadera