lördag 10 januari 2015

Ett av flera mål

Nu har jag kommit igång, första dagen på träning. Jag säger bara, Tack, älskade lillsyss, för att du peppar att komma igång och tjatar på mig! 
Nu gäller det bara att fortsätta även om inte lillsyss kan samma dag som mig. Det blir en utmaning att ta tag i!
Jag vet att jag kommer att må bättre om jag fortsätter.
När vi satt på gymmet efter träningen så sa jag:
- Undrar när det börgar snöa?
Nu har det snöat i ca 1 timme och jag tycker faktiskt att det är härligt.
Det blir så mycket roligare på jobbet eftersom det kommer att finnas mer att göra ute.
Min plan efter träningen var att städa i skafferiet men det får vänta ett tag till.
Nu önskar jag Er alla en underbar helg!
Kram

1 kommentar:

  1. Heja heja! Du är såå duktig. Jag vet att man blir så himla glad över att ha kommit igång och tänker att nu minsann ska man komma in i de gamla rutinerna igen.
    Men var försiktig. Sätt ribban lågt och planera för en vecka i taget. Bestäm en dag/kväll som det faktiskt är både rimligt och troligt att du kommer iväg, men skulle det inte bli av så gräm dig inte utan planera genast in ett nytt tillfälle. Kom ihåg att en gång i veckan är låååångt mer än du gjort senaste halvåret.
    Skulle det bli två gånger en vecka då: Jippie, men se det som bonus och ställ det inte som ett nytt mål än.
    Jag kommer att fråga dig JÄTTEMÅNGA gånger om du vill följa med, men jag vet att vi inte kommer att kunna gå iväg samtidigt många utav dessa gånger. Jag kommer ändå fortsätta att fråga. <3
    Tids nog kommer du ikapp mig och vi kommer att njuta av vår kvalitativa egentid på gymmet. För VÅR EGEN skull!!
    Kram syster, Du är bäst !

    SvaraRadera