tisdag 17 december 2013

En vecka kvar till julafton!

Nu börjar det närma sig jul och det ska bli skönt att få lite ledigt. Märker att barnen också behöver få lite ledig tid med sina familjer. Dom är väldigt förväntansfulla på vad som ska hända om en vecka. Kommer tomten eller inte?
Blir det någon snö?
För min egen del så gör det inget om det kommer lite snö så att den rätta känslan infinner sig. Men bara lite, tack!
Jag har inte hunnit med allt som jag velat göra men vad gör det när julen är över.  Då tänker jag som förra året att jag ska vara ute i god tid innan och så gör jag samma misstag igen. Det är väl det som kallas "Den sanna optimisten"!
Nu är det dags för lite nattsömn så jag orkar några dagar till.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar