söndag 8 december 2013

Möte med mitt barnbarn

Idag åkte vi till Arboga för att få träffa mitt lilla barnbarn,  Elsa! ♥♥♥♥♥♥
Hur kan man så fullständigt smälta av att se den lilla flickan?
Vi fikade och gick på julmarknad för att sen gå hem igen för att äta sen lunch. Klockan går för fort fram för rätt som det var så var det dags att åka hem till Värmdö.  Det blev till att sopa bort all snö från bilen och köra försiktigt.  Ju närmare Stockholm vi kom desto mindre snö var det. Nu längtar jag till nästa gång vi ses!

1 kommentar:

  1. Också jag längtar efter att få träffa den lilla prinsessan.

    SvaraRadera