Nu har julen tagit slut och ett nytt år är på gång.
Året 2013 var ett händelserikt år. Jag har förmånen att få jobba med det som jag älskar mest och att få jobba med helt underbara arbetskamrater. Ett arbete som innehåller massor av skratt, glädje, kärlek och omtanke. Okej, det har även funnits väldigt trötta kvällar, men, jag gillar det!
Sen har jag tre underbara barn som ger mig massor av kärlek. Den äldste sonen har hunnit fylla 30 år och har nu omskolat sig till elektriker - jag önskar honom lycka till med det nya valet!
Den yngsta sonen är 21 och färdig elektriker, bor fortfarande hemma, men det är nog inte så länge till.
Dottern är 28 år och har givit mig och familjen den största gåvan 2013 - ett barnbarn! Känslan att bli mormor är helt underbar! Tittar på kort flera gånger varje dag och bara längtar, längtar och längtar. Dom var här under julen och jag saknar dom redan.
Jag har också en underbar man som jag tillbringat 36 år tillsammans med. Jag tänker tillbringa många år till med honom.
Vi börjar det nya året med att åka tillsammans till Dominikanska Republiken och när vi ändå är där så ska vi fira hans födelsedag.
Sen tror jag eller rättare sagt så vet jag, att det kommer att bli många resor till barnbarnet.
Nej, nu tror jag att det är dags att plocka undan lite av julsakerna. Om jag tar lite i taget så blir det inte så tomt när allt ska bort.
Nu önskar jag Er alla ........
Ett Gott Slut
och
Ett Gott Nytt År!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar