fredag 29 november 2013

Kväll med lillsyss!

Nu laddar vi för en härlig kväll tillsammans med middag på stan och sen"SPÖK"på Cirkus. Det ska bli härligt med lite avbrott från det vanliga.
Har kanske glömt att berätta att jag blev mormor i onsdags morse klockan 04.06 till en söt liten prinsessa. Hon vägde 3385g och var 52 cm lång. Det blev till slut kejsarsnitt.
Alla mår bra! Alla i familjen får åka hem imorgon,  skönt!
Ha det så bra så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar