måndag 25 november 2013

Blåsig dag!

Dagen idag började ovanligt tidigt med ett telefonsamtal klockan 02.37 i natt. Det var min dotter som ringde och talade om att nu åker dom in. Efter en stunds samtal säger hon;
-Sov nu vidare så hör jag av mig senare!
Hej och hå va lätt det är att somna då.
Sov lite av och till innan klockan ringde vid halv sextiden.  Masade mig upp och visste att nu är det bara att ladda för en ny dag på jobbet.
Frågade barnen vad dom ville göra och dom ville gå på promenad. Vi kunde tillsammans konstatera att det blåste väldigt mycket,  det var knappt att fågeln kunde sitta kvar i trädet.

Efter en härlig promenad upptäckte vi något roligt, det blåste så mycket att flaggan stod uppåt istället för nedåt!
Nu har dagen börjat bli till kväll och min dotter kämpar fortfarande. Önskar henne och sambon all "Lycka till"!
Krram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar