-Sov nu vidare så hör jag av mig senare!
Hej och hå va lätt det är att somna då.
Sov lite av och till innan klockan ringde vid halv sextiden. Masade mig upp och visste att nu är det bara att ladda för en ny dag på jobbet.
Frågade barnen vad dom ville göra och dom ville gå på promenad. Vi kunde tillsammans konstatera att det blåste väldigt mycket, det var knappt att fågeln kunde sitta kvar i trädet.
Nu har dagen börjat bli till kväll och min dotter kämpar fortfarande. Önskar henne och sambon all "Lycka till"!
Krram


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar