måndag 25 november 2013

Omstart

Nu är det en ny dag med nya möjligheter.  Pratade med dottern klockan 07.40 och nu sätter dom igång förlossningen igen.  Barnmorskan sa till henne att idag ska hon ut.
Håller mig nära telefonen hela dagen idag och önskar dottern och sambon "Lycka till"!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar