Klockan är nu 21.40 och jag har precis pratat med dottern. Hon är helt, fullständigt slut så barnmorskan har bestämt att avsluta behandlingen. Hon ska istället få hjälp så att hon får sova hela natten och påbörja behandlingen imorgon bitti igen.
Känner så starkt för henne och hennes sambo, det är inte lätt att inte kunna vara till hjälp.
Hoppas nu att dom får en god nattsömn och kan ta nya tag imorgon. Men innerst inne tror jag att det är Elsa som inte vill komma ut till kylan!
Kram ♥♥♥♥♥♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar