söndag 24 november 2013

Nöjd med dagen.

Nu känner jag mig helt nöjd med dagen trots en raketstart.
På eftermiddagen kände jag för att baka lite saffransbullar.
Om jag får skryta lite så blev dom både fina och goda.











Till middag blev det ugnspannkaka med sylt men
själv tog jag sallad.
Nu blir det lite slappa i soffan innan kudden ropar högt.
Hörs imorgon!
Kkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar