Dagen började mjukt och stilla med en god frukost och ett intressant repotage om narkolepsi i tidningen.
Där satt jag stilla och lugnt när telefonen ringde. Det var vår lagledare som undrade vart jag var någonstans. Jag sa att jag satt hemma i köket och läste tidningen. Hon påpekar för mig att matchen börjar om 15 minuter i Gullmarsplan.
HJÄLP!!!!!!
Jag ringer till lillsyss och skyndar på henne och sen iväg. Det gick aningen för fort på något enstaka ställe men vi kommer fram strax innan första serien är slut.
Pust!!!!!
In i matchen och sen är det bara att spela. Vilken tur att vi vinner matchen med 13-7 annars hade jag aldrig kunnat förlåta mig själv för en sådan miss.
Väl hemma blev det en kopp kaffe. Upptäcker ganska snabbt att jag är hungrig så jag och Bengt åker upp till kiosken och handlar lunch, det blev en avocadosallad.
Hem och sätta degen till bullarna, saffransbullar.
Dom hinner precis bli klara så är Simon där och tar den första.
Nu tar jag det lugnt tills det är dags för middagen som blir pannkaka med sylt.
Kram
Hi hi! Ja man blev ju en aning snuvad på den lugna förmiddagen. Men skönt som sagt att vi vann matchen. Jag fick min sköna promenad med Frisco ändå när jag kommit hem.
SvaraRaderaI fortsättningen lär man ju dubbelkolla matchtiden!!! :-D